Kizlar bayramda esimin koye gittik… Sulale catliyor kizmi erkekmi diye… Daha da belli degil 19 haftaligim.. eskiler makas bicak yapiyormus.. gizli koyuyormus sen hangisine oturursan kiz yada erkek oluyormus… Makas olursa kiz,bicak olursa erkek oluyormus…. Doktor bi iki defa kiza benzio sanki dedi.. ama gibili konustigu icin bende belli degil deyip duruyorum millet heveslenmesin diye.. 2 oglum var 3.kiz olsun istiyolar… Neyse bende tuttum altinda bicak olan yastigin uzerine oturdum..simdiden basladilar erkek olacak bu cocuk diye… Esimle benim icin farketmio yeterki saglikli olsun…. Sizlerde de varmi boyle cins seyler…. Yapanlarda da dogru ciktimi…ayrintili usg 11inde. Bakalim ne olacak