34.haftadayımm. Hicbir şey yemesem de olur. Hamileliğimin başından beri aşermedim,iştahla yemek yemedim desem yeridir. Kilo da almadım ama bebeğimin kilosu haftasına göre sadece 100 gram düşük.Minyon kız bebek dedi doktorum o yüzden cok takılmadım sizde takılmayın. Çok yemek değil de muz kaşar ceviz manda yogurdu protein sebze tüketin bol bol