1Seymaaa- ikiz isimleri birbiriyle tamamen uyumlu olacak diye bir algı var ya işte o çok saçma geliyor bana, hatta kardeş isimlerini de uyumlu olsunlar diye uğraşıyolar ya 🫣🫣 neyse, iki isim de çok güzel ve siz de beğendiyseniz gayet de hoş duruyorlar ❤️❤️🥰