Zeynep6858 Arkadaşlar iyi akşamlar çam şakura da dogum yapacağım 4 Temmuza gün verdiler 3 Temmuz öğlen 12 de yatış verdiler neden böyle bir bilgisi olan var mı daha önce orda dogum yapan arkadaşlar da da aynısı oldu mu
Ervaaa Zeynep6858 Doğum sonrası sürecinizi paylaşır mısınız bende doğum yapacam merak ediyorum sorunuza gelince muhtemelen kan tahlilleri felan yapılır sabahda sırayla alıyorlar bence süreci bende merak ediyorum umarım kolaylıkla atlatırsınız
Ervaaa Zeynep6858 öncelikle hayırlı olsun umarım doğumunuz güzel geçmiştir süreci anlatır mısın sezeryan yeri dikiş mi lazerle mi nasıl oldu merak ediyorum orda olmayi düşünüyorum
Tugce3561 Ervaaa isteğe bağlı sezaryen mi olacaksınız çam sakura son ana kadar normal doğumu bekletiyor diye biliyorum zorunlu bi durum yoksa