Gamzekck_ ben kullandım ilk 2 hafta mide bulantısı yapma ihtimaline karşı doktorum fitil olarak kullanmamı önermişti kasık ağrısı falan yapmadı ama hastanede iğnesi de yapıldı 3 gün boyunca kalça ağrısı çektim. şuan hala kullanıyorum ama ben ağızdan almaya geçtim mide bulantısı falan yapmadığı için