Merhaba arkadaşlar hamileliğin basindan beri vajinal kasintidan kurtulamadim ne yapmam gerekiyor bilmiyorum geceleri uykudan uyandiran bir kasinti
Nioli yagi kullandim yogurt surdum sirke ile yikadim hic bir sey etki etmedi
Travazol aldim en son iki gün fayda ediyo yine kasinti geliyor
Yesil bir akıntı var oda gecmiyo su içiyorum
Enfeksiyonum cok düşük niye bilmiyorum
Agliyorum artik