Belki saçma gelecek ama babannemden öğrenmiştim bende köye gittiğimizde sinek çok ısırırdı korkutalım derdi şöyle ki çayın içindeki sıcak çay kaşığını kaşınan yere basardı gram kaşıntı kalmazdı bugün de beni yedi aynını yaptım şuan kaşıntım yok çok şükür sende dene derim ☺️