Bsrcip kan testi ile tepsit edilebiliyormus fakat şeker yüklemesinde ısrar edilmesinin mantığını anlamış değilim. Covid aşısi zorla yaptılar 1 yıl sonra kusura bakmayın dediler. Şeker yüklemesi de yıllardir yapılıyor ama arkası kontrol edilmiyor sadece yapıp geçiyorlar. Sonuçları incelenmiyor. Çocuk doğduktan 10 yıl sonra çocuk kontrol edilmiyor mesela. Belki böbrekleri ağır hasar aldı bilinmiyor. Gebelere yıllarca tetanoz yaptılar 5 doz. Sonra zararlı olduğu tespit edildi toplatıldı. Peki o 5 doz tetenoz olan annelerin bebeklerine noldu. otizm kişilik bozukluğu vs gibi birsuru problemler çıktı. Peki diğerleri! Ne olacağı belirsiz malesef.