Emiregem Sabah 3.sezeryanimi olucam arkamda iki evlat duygularım karma karısık dualarınızda bana da yer verirmisiniz hayırlısı ile girip çıkayım rabbim herkese annelik duygusunu yaşatsın inşallah
Senazg Emiregem Allah yarrr ve yardımcın olsun inşallah canım benim allah hayırlısıyla bitirsin kucağına versin
Yorgn Emiregem rabbim kolaylaştırsın ınsallah aralarında ne kadr yaş var ben de çok stresiyim 2.sezeryan olacağım inş
Hsrt80 Allah yardimcin olsun korma ben 3dogumu yaptim rabbim evlatlarina bagislasin senide benimde saunda ikizlere hamileyim 3 tane cocugum var ins bunlarida sag saglim alirim kucagima