Elifcee25 ben de o haftalardan itibaren uzunca süre altta hissetmiştim. Normalmiş ama son haftaya geldim şimdi iyice hissediyorum. Ben hiçbir sorun yaşamadım hatta 3.trimester başında 1 ay kadar bel ağrısı yaşadım eğilemedim, genelde aşağılara hep çömeldim. Ebeler öyle hemen kolayca çıkmıyor keşke çıksa demişti 😄 Benim ilk gebeliğim bu arada