Önümüzdeki hafta içi sezaryen olacağım ve kızıma kavuşacağım. 39 haftadır hem kalbimde hem bedenimde taşıdıgim kızım artık bedenimde olmayacak. Sonrası için hem çok heyecanlıyım, hem çok korkuyorum. Bir o kadar stresliyim.. Aklımda bir sürü soru var; kime benzeyecek, nasıl olacak, altından kalkabilecek miyim? İçim içime sığmıyor… Birbirine zıt bir sürü düşünce zihnimi ele geçirmiş durumda. Benimle aynı durumda olanlar var mı?😊