Elf69 aynı senin gibi bende çok korkmuştum o haftalardayken 2 gün hissetmedim doktoruma, ebeye sormuştum normal demişlerdi ama tabiii ki dururmuyum içim hala şüphede kalktım asmye gittim dopplerla kalp atışını dinleyince rahatladım hafta büyüdükçe daha çok hissediyorsun şuan 26+3 üz ve hiç durmuyor gibi bişey :) gönlünü ferah tut içindeki şüpheler içinde aile sağlık merkezine git kalp atışını dinle çok iyi geliyor