cahillesohbetikestim Btlabk iki sene önce tek ben yazıyordum bu ismi şimdi o kadar çok ki oğlumun adaşı gördükçe çok mutlu oluyorum 🤭
elif-asil elisk ben tek isim düşünyrm asil çok güzel ama soyadımızla da kulağa hoş gelsin dıe eşim istemedi. Doruk ya da yağız düşnyrz
Ebru-29 Fatma1409 Aybars isminde hangi bebek gördüysem çok asabi ve insan ilişkileri kötü 🫣eltimin oğlunun adı da Aybars asla iletişim kurulmuyor kendini sevdirmez 3 yaşına girdi konuşmaz.anlamini bilmiyorum araştırın derim
Esores Doruk diye karar aldık 7 ay geçti eşim istemiyorum diye tutturdu timur diyor hayatta koymam bana kalsa atlas cok istiyordum o istemedi cihangir, efe, aras yada doruk bunlardan biri🤣