ilknursarenacar Tuna benim de listemdeydi çok çok güzel . Anlamı da çok güzeldi. Görkemli, yavru, çok bol gibi anlamları vardı. Hem yeni nesil uydurma isimlerden değil hem modern hem anlamlı. Çok beğeniyorum Tuna ‘ yı. Aslında bana hala göz kırpan bir isim 🙏 Teşekkür ederim paylaşımınız için.