Güzel anneler bebeğim 44 günlük bu 4 gündür akşam olunca ağlama krizleri tutuyor. Altı temiz üstü temiz sütüm var karnı tok gazı yok ama akşam olunca ağlama krizleri tutuyor çok içten ağlıyor zor susturup yatırıyorum gün boyu memem ağzında nerde acıksa ağlasa orda çıkartıp veriyorum ama artık geceleri sütümün yetmediğini düşünüyorum ve üzülüyorum o uyumadığı ve ben dinlenmediğim için sütüm olmuyor herhalde uyuduğu gün bol bol sütüm oluyor bunu fark ettim. Neden olur ne yapabilirim Sizde durumlar nasıl. Bu süreçler nasıl geçti.