Ben de ilçede görev yapıyorum il merkezinde doktorum mesafe 1 saat. Görev yaptığım herkes merkezde doğum yapıyor, yani sancı gelince hemen pat diye doğum yapılmıyor :) suyumuz birden gelirse nasıl olur bilmiyorum ama sancılar sıklasmadan gidilmemeli zaten, acele ettiriyorlar acılmalar için ve bazen suni sancıyı bile hemen veriyorlar