Gulce-35 benim kızımda doğum korkum olmadı ama oğlumda çok fazlaydı son hafta hiç uyuyamadım ,Doğum yapacağım gün sabahı sabah ettim anlamsızcana korkuyordum Ve ameliyathane hazırlığında Anne korkuyorum diye ağladım🫣ben doğurmaktan vazgeçtim içimde kalsın dedim😂Ama meğerse gereksiz bir korkuymuş herşey olduda bitti bebeğimin sesini duydumm kendimee geldim Ve korktuğum için kızdım kendime bebeğimide durduk yere strese soktum Öyle yardım ediyorki rabbim şaşırıyorsun