guzelanne01_ Ftmanur123 evet oldu canım normalde 35 36 giyerim 37 giyer olmuştum ödemin çağresi yok ki az yiyen ve tuz kullanmayan biriyim bol bol su içtim doğum yaptım şükür 9 günüm gidiyor ödemelerim
guzelanne01_ Ftmanur123 evet ama arkadaşın dediği gibi ödemeni doktora demelisin benim doktorum direk fark etti hemen tahlil verdirdi ödemle gebelik zehirlenmesindeki şişlik aynı şükür temiz çıktı ödem olduğu belli oldu sada tahlil yaptırır doktorun
mirayaktas Ayaklarda olan ödemlerini doktora danışman gerekli. Bende de var yorgunluğa bağlı olarak şişiyor. Ayaklarını uzatmalı, aşağıya doğru fazla sallandırmamalısın. 😊