Selces76 Merhaba ben 26+4 haftalık hamileyim ayaklarım çok sisiyor çok rahatsız ediyor ağrı da yapıyor arada erken mi acaba tuz da tuketmiyorum herkeste mi oluyor acaba bu haftalarda yaşayan var mi
Zeyno19 Selces76 bende 26 haftalik hamileyim bugün ayakkabılarımın ayagimi baya sıktıginı farkettim ayaklarim sismis benimde hamilelikte normal canim ilerleyen gunlerde daha sisicek hatta.ben ilk oglumda 36 numara ayaklarim 40 a zor oluyodu 😆
Cnsbzkrt Selces76 valla ben 16 haftalıgım ayaklarım davul gibi benim de havaların sıcaklıgından mı anlamadım bende
Caterpillar 21 haftalığız ellerim ve ayaklarım 2 gündür şişiyor ve inmiyor bol su içiyorum öyle onu yiyim aman bunu yiyim de yok ne yapıcam bilmiyprum ellerimi kapatamıyorum ayaklarım zonkluyor
tubik7 Caterpillar aynı hafta aynı durum az önce uyandım avuçlarımı kapatamıyorum. Limonlu su içtim bol su içiyorum tuzu çok çok aza indirdim ama yok olmuyor
ozlemm12 18 haftalığım bende 14 haftadan beri var çok erken başladı ve korkutuyor ileri haftaları düşünemiyorum ayaklarım bacaklarım yüzüm elim kolum şişmeyen yer kalmadı kiloluyum ve hipertansiyonum var ona yoruyorum bende 😔
bihteren sıcaklar çok etkiliyor maalesef bol su içmek ve tuzdan uzak durmakta fayda var. başka da çözümü yok herhalde yaz bitimine kadar en azından😔