Merhaba kızlar, dün hafif başlamıştı bugün biraz daha fazla jel gibi akintim var neden olur acaba. Günde 3 progestan kullanıyordum hep bide üstüne gunde 3 nidicard da eklendi onun etkisi olur mu acaba değişik olarak başka içtiğim bir ilaç veya başka bir şey yok. Bilgisi olan var mı