Mavisilegamzeli anneniz ve eşiniz ve bizlerde doktor değiliz doktorunuz normal demiş sevinmelisininz üzülmeniz yersiz . Kilolu değil sağlıklı olsun eğer gelişim geriliği olsa doktorunuz sizi uyarıp beslenmenize dikkat etmenizi söyler yakın takibe alırdı .