handeserdes doğum yapalı 12 gün oldu. göbek deliğimin hizasından aşağıda hissizleşme var. geçmezse yarın doktora sorayım dedim ama annem normal dedi. emin olamadım. var mı benim gibi bu durumu yaşayan? sizce de normal mi?
Gizemmpolatt handeserdes ilk sezaryamimi 4 sene once oldum hala hissizlik vsr gecmedi normal diye biliyorum
guzelanne01_ handeserdes tabikide hissiz oluyor canım kesildiği için 2 ci sezeryanım ikisindede aynısını yaşadım zamanla geçiyor
handeserdes Gizemmpolatt evet ilk. ben de tedirgin oldum biraz. akşam akşam doktoru rahatsız etmeyeyim dedim. teşekkür ederim bilgilendirme için.
Melikehllderin Benimde sezeryanden 4 gün sonra sağ ayak diz altımdan itibaren oldu hemen acile gittim tansiyon vardı Gebeligimde kan sulandirici iğne verdiler suanlik iyi ama komple ödem tuttu ayaklarım 😔
handeserdes Melikehllderin aa teşekkür ederim bilgilendirme için. benim gebeliğimde de bazen tansiyonum çıkıyordu. bir ölçeyim.
handeserdes guzelanne01_ teşekkür ederim cevap için. hiç bilmiyordum yeni öğrendim başlık sayesinde :)