MonicaGeller Esracigdem bir zararı olmaz mı. Bide afedersiniz ama nasıl yapıyosunuz. Yıkayarak mı peçeteye damlatarak mı
MonicaGeller Esracigdem anladım canm. Ben bir kere mantar olmuştum çok fena. Onda yıkamştm da tavana zıplatmştı beni 😅