Benim kedim var aşıları ve iç dış parazitleri tam kitapta kedileri bebeğin olduğu odaya sokmayın diyor tüylerinden dolayı bu cümle beni telaşlandırdı benim kedim bebeğimin yanına asla yanaşmaz ama bebeğimle aynı odada uyur kedim beşikte o da odanın bir ucunda yer de uyur birşey olur mu yani anlamadım