Merhabalar. Bana doktorum 34.haftadan snra uçak yolculuğunu önermiyoruz demişti. Sizin de dönüşünüz o zamanlara denk gelebilir. Siz bilirsinz ama gebeliğin son zamanlarına yaklaşmışsnz. Yorucu olabilr. Aile evinde herşey rahat ama yine de gezmek tozmak yorucu olabilir