Damlayz canım 28. Haftadan sonra bildiğim kadarıyla Uçak şirketleri doktordan uçabileceğine dair rapor görmek istiyor, yani sorumluluk sende olmuş oluyor o zaman.
Bende Almanyadayım okumuştum bir yerde.
Tabiki hem yorulursun hem allah korusun sancın vs olursa ?🙊gitmemek daha iyi bence tabiki bu benim fikrim ☺️ sağ sağlim kucağınıza alırsınız inşAllah🌼