2 gün önce suni sancıyla doğum yaptım ama çok zor bi süreçti çok canım yandı ağladım vs ve sütüm gelmedi. Emzirmeye çalıştım ama gelmedi bebeğim aç kalmasın diye mama verdim mecbur. Ama şimdi evdeyim bestlak damla aldım süt getirir mi acaba?
Hoşaf, bol su ve doğal meyve suları içiyorum iyi de besleniyorum ama hala yok. Sütü gelmeyip sonradan gelen varsa neler yaptınız kızlar ?
Mama vermeden önce mememi vermeye çalışıyorum mutlaka ama süt gelmeyince ağlıyor bebeğim ve tutmayıp bırakıyor :((