Şu an 22+1 haftalık hamileyim, dün bütün gün piknikteydim, çok oturup dinlemedim dolayısıyla bebeğin hareketlerini hissetmedim. Kendim hareketliyim diyedir diye çok üstünde durmadım. Bugün de bebişi hiç hissedemedim. Korkmalı mıyım? Normalde özel takipliyim ama bayram dolayısıyla devlet hastanesine gitsem bebeğin iyi olup olmadığını kontrol ettirebilir miyim?