civcivsuyum Kızlar normal doğum için bekliyorum takipli olduğum hastane 45 dakika uzakta sancılarım başlayınca hemen mi çıkayım ilk olarak yakında bi devlet hastanesi var oraya mı gideyim nasıl yapmak mantıklı olur
ggamze_akdemir44 civcivsuyum bence takipli olduğun hastaneye git ona göre çıkarsın. Ben öyle yapardım
2bebeannesiii civcivsuyum Her iki hamileliğimde de aynı hastaneye aynı doktora gittim ve hastane evime 1 saat uzaktaydı . İkisinde de sabaha kadar sancımı evde çektim . Kızımı öğleden sonra oğlumu öğlen doğurdum .
zeynozey civcivsuyum sancıların sıklaşana kadar evde zaman geçirebilirsin bi süre ama direk kendi hastahanene gitmen daha sağlıklı olur. Doğumu orda yapcan sonuçta oranın takip etmesi daha iyi
Gamze-gmz civcivsuyum sancıların başladığında çık canım bence. Düzenli geldigi zaman. Ben hatta siklasinca çık evinde çek sancini derim ama nolur nolmaz yol hali aksilik vs olur sancilarin düzenli gelmeye basladiginda ciksan iyi olur
elif-asil civcivsuyum kişiye göre degişir tabiki ama sancı zaten uzun sürüyor takipli olduğunuz hastaneye gitmek daha mantıklı gibi
hunilimom civcivsuyum sancilarin hemen siklasmiyor zaten 5-7 dk düşünce gidersin cabim veya suyun gelince duş alıp gidersin
Aslan10 civcivsuyum hangi hastane acaba bende Bağcılar da oturuyorum çam sakura ya gidiyorum baya Bi uzak rahat 30 40 dakika sürüyor sancılar şıklastigi zaman gitmeyi düşünüyorum çok uzun sürüyor diyorlar başlarda gidersek suni takabilirler