arbustoo gelmedi 🤷🏻♀️ Bugün doktora gittim doğum sancıları çıktı nst de 80lerde falan. Ama açılma 1 cm. Bebekte tamamen aşağı inmiş. Nişanımda geldi 3 gün oldu hatta ebe de gördü ama doğum olmadı. Bekliyoruz bakalım sancılarım var yine. Böyle böyle açılacak herhalde