Migrenligebe Merhaba. Basaksehir cam ve sakura hastanesinde kadin doguma ziyaretci aliniyor mu? Aliniyorsa saat kacta aliniyor acaba? Yegenimi gormeye gidecegim de ❤️
Bebegim3444 Migrenligebe ziyaretçi saati galiba 1 ile 2 arkasındaydı. Tam hatırlıyorum ama o saatler araliginde