Medine_yasar05 32+6 bende bugün. Karnımda ağrı vardı, bebek toplanmıştı karnım taş gibiydi, ve midem bulandı kustum. Acile gittim vajinal baktı ulturason baktı nst aldı. Ağrılarım çıkmadı nst de. Erken doğum riskinde yok dedi bebeğin suyu biraz fazla ağrıların o yüzden olabilir dedi. Bu karındaki ağrı ve sertlik 15-20 dk bir oluyorsa o zaman gel dedi. Az önce geldim hastahaneden. Sizde ihmal etmeyin bi acile gidin.