Busece06 30+6 haftalığız 10 kilo aldım suan zaten kilolu hamile kaldım bu 2 ci gebeliğim ilk bebeğimde de hiç çatlağım olmadı ozaman 26 kilo almıştım toplam çok şükür bundada hiç çatlağım yok şimdilik sonra olur mu bilemem ama bu kiloyla çok aşırı zorlanıyorum bide sıcaklar iyice kalkmamı zorlaştırıyor geceleri yatarken sağa sola dönerken zorlanıyorum artık yatakta çapraz yatar hale geldim ayağımın arasına yastık almadan uyuyamıyorum geceleri aşırı sık uyanıyorum lavaboya abone oldum zaten şafak sayıyorum resmen 🤭