majamm 25+4 den selamlar. Benimle aynı haftada olan kızlar, durumlar nasıl? Vajinamda batma hissi var sanki böyle uzun iğne gibi birşey batıyor. Kasıklarımda, yumurtalıklarımda regl sancısı gibi sancı. Sizde de öylemi?
Eso66 majamm 25+2 şuan benimde yürüdüğüm zaman ağrım oluyor doktor normal deneme sancıları bunlar dedi .vajina icinde bebek kafası aşagıda olduğu icin bende ,o da ayrı ağrı yapıyor arada
ebrunasrullahylmz12211221 Bende 25+3üm batma olmuyo bende de ama vajinada çok kötü tahriş olmuşum ve yanakta kocaman ceviz büyüklüğünde baloncuk çıkmıştı dün bugün su aktı biraz baloncuktan ve şişmesi biraz dindi