Şimdi şöyle karşı olmaktan ziyade ne yapılması gerekiyorsa onun yapılması gerekiyor. Doktor antibiyotik diyorsa kullanmanız gerekiyor. Sonrasında oluşabilecek durumlar ateşiniz çıkması mesela çok daha tehlikeli. Zaten doktorlar keyfi antibiyotik vermiyor hele ki hamileyseniz gerekmediği sürece vermiyor. Karşı olmaktan ziyade doktora doktorunuza güvenmenizi tavsiye ederim. Antibiyotik kullanmanız gereken yerde kullanmayıp hastalığın ilerlemesi çok daha tehlikeli. Hamileliğimin sanık. 12-13 haftalıkken çok hastalandım. Üst solunum yolları enfeksiyondu. Daha erken olduğu için ilaç kullanmak istemedim hastalık ilerledi bademciklerimde şişti ne su içebilir ne nefes alabilir oldum. Ateşim 39a çıktı. Sonrasında KBB gidip 1 hafta antibiyotik kullandım ve toplardım. Şuan 39+4teyiz. Bağışıklık sistemimiz zaten çok hassas bu dönemlerde o yüzden doktorunu ne öneriyorsa yapmanızı hastalığın ilerlemesini durmanızı tavsiye ederim
İlk parol verildi serumla tabi ki bir etkisi olmadı. KBB gittim antibiyotik başladık bir haftada toparladım.