Deletedmom_116 Kızlar kidse yazmadım orda cvo veren yok denecek kadar azcik. 12 gunluguz ve iki gündür gaz sorunumuz var neden bilmiyorum Ansızın oldu . Ne rahatlatıyor evde kolaydan bilgisi tecrübesi olan varsa bı destek verirmi rica etsem 👀👀
Sibeldl12 Deletedmom_116 kendin kimyon çayı içebilirsin. Bebeğinin karnına masaj yapıp bacaklarını karnına ittirip çekebilirsin. Hiç etki etmiyorsa doktoruyla konuşup gaz damlası yada probiyotik başlayabilirsin
defneemom Deletedmom_116 probiyotik ve gaz damlası kullanabilirsin. karnına bisiklet hareketi yapabilirsin, zeytinyağı ile masaj yapabilirsin. kovaya sıcak su doldurup içine sokabilirsin.
sselinn Deletedmom_116 aslında büyümeleri en güzel ilaç oluyor sanırım. Bizim doktorumuz da vereceğim hiç bir damla işe yaramayacak bir süreç dedi 🤷🏻♀️ emdikten hemen sonra sırtına pat pat yapın. Üstten gazını anında çıkarsın. Banyo iyi gelirmiş gibi oluyor ama hiç bir şey kesin çözüm değil
Ceyss Deletedmom_116 Benim bebe emdikten sonra 1-2 dk sırt üstü uzanıyordu emme sonrası dinlenme gibi düşün kaldirdigimda kendiliğinden çıkarıyordu çıkmazsa sırtına pat pat vurunca cikiyordu o şekilde de çıkmazsa kucağıma alıp hafif zipliyordum yani parmak ucuna çıkıp inme şeklinde o da çok işe yariyordu bir dene belki ona da iyi gelir 🙏
Deletedmom_116 Sibeldl12 çok teşekürler suanlik bı kaç gün idare etcek bişey olsa yeterli Ztaen Doktoruna gidicem denyicem dediklerini🌹🌹
Deletedmom_116 sselinn Ya yeni başladı sanırım yediğim bişeyden oldu diye düşünüyorum İki gündür uymuyo uyusa uyanmiyo Agliyo sürekli İnşallah uzamaz bu durum ya