Nurkoylms Kizlar cok olmasada gobeegim cikti ikinci gebeligim ama ilk dogumumda 5. Aydan sonra cikmaya baslamisti zayifim birde 55 kiloyum ilk dogumdan kalma hic göbegim falan da yoktu bunun bebisin cinsiyetiyle alakası olabilir mi
PervinY Nurkoylms İlk aylarda şişkinlik oldu bende. O yüzden olabilir. Genelde 5 aylıktan itibaren iyice belli olmaya başlıyor çünkü. Sabahlar mesela düz oluyordu akşama kocaman 🙊😁
Alizee Nurkoylms yok canım. Benimde ilk hamilelikte 5aydan sonra çıkmıştı, 2ci gebeliğimde aynı cinsiyeti ama karnım çok erken çıktı. Normalmiş böyle oluyor.
Kubalm Bende 12 haftaligim ama göbeğim 5 aylık gibi 😞 özellikle sabah akşam çok fark oluyor neden böyle anlamadım
Dileksue Kubalm bende aynı durumdayım 12 haftalık karnımda bazen kocaman oluyor herkes diyor kilo o flan
gamizee_ Ben de öyleyim ama kasıklrımın oradan beri şişmeye başladı evet birazı kilodur ama yine de çıktı baya bi
Bircicekanne Nurkoylms alakası yok bence cinsiyetle bende üç aylık hamileyim zayıfım kocaman göbüşüm çıktı herkes çok şaşırıyor ama ben seviyorum 🥰
Balahatunn Hamilelikte karnimiz daha onceden gevsedigi icin hemen cikiyor gobek. Benim ikisi de erkek ama 14. Haftamdatim gobegim cikti
Nurkoylms Balahatunn yaa anladim ama benjm ilk gebrligimden kalma göbegim falan da yoktu bende anlamadim
Samiree Benim ilk gebeliyim nerdeyse 9 haftadan karnim gozle gorunur wekilde. Su an 14+4 haftadayiz net belli oluyor hamile oldugum. Ama ben cok seviyorum 🥰🤫
Nurkoylms Samiree anladim canim benim ilk gebeligimde 5. Ayda cikmisti da bide zayifim hani sifir göbek vardi bebde suan 3. Ay ve cikti ama iyi degil erken cikmasi ya cok catlicax
elif-asil Nurkoylms biraz önce dısarı çıkarkenkaç kıyafet değiştim bol olmasına rağmen eşime diyorum karnım belli bizde 3 aylıgız benmde 2 hamileliğim ..ilerki aylarda düşnmyrm kendimi
Nrcn91 Benimde ilk haftalardan beri göbegim çıkmıştı 8 haftalıkken bile vardı normalde zayıfım. Suan 27 haftalıgım ama 35 haftalık kadar göbegim . İkinci hamileligim ikiside erkek direk göbege büyüdüm fizigim hemen hemen aynı 😂