Kızlar sonunda doğurdum 39+3 te akşam saat 10 da suyumun yavaş yavaş gelmesiyle başladı herşey tabi hemen acele etmedim duş falan aldım güzelce yemeğimi yedim bu aralarda tabi ufak ufak sancılr girip çıkıyordu sonra saat 12 de nişanımın gelmesiyle ağrılarım biraz daha şiddetlendi ağrı geldikçe oturuyordum ağrı gidince evin içinde yürüyüş yapıyordum çamaşır bile astım bu aralarda neyse saat 4 civarı oldu hastaneye gittik açılmam 2 cm nstye falan bağladılar saat 6 dan sonra dahada şiddetli ağrılar gelmeye başladı ama dayanılmayacak gibi değildi daha sonrasında doğum haneye aldılar beni yanımda kimse gelemiyordu doğumhane dediğim yerde normal odaydı doğum başlayınca ebeler malzemeleri falan getirip odada doğurtuyorlarmış.öğrenmiş oldum saat 10 da açılmam 5 cm di 11 de tam açılma oldu.doğum başlamıştı artık ve ağrılar gerçekten zorluyordu bikaç ıkınmadan sonra bebeğimi kucağıma verdiler 27 haziran arife günü saat 11.57 de dünyaya geldi oğlum ve bütün bakımları topuk kanı boyu kilosu ölçümlerin hepsi yanımda yapıldı benim dikişim atılırken bi yandan onu izledim gerçekten mükemmel bişey annelik daha sonrasında dikiş falan attılar 1 saat dikiş sürdü zaten ama doktorum öyle tatlı dilliydi ki beni çok güzel sakinleştirdi dikişlerimide kendisi attı ilk tuvalete çıktığımdada yanma falan olmadı başka doğuranlarda vardı benimle beraber ama o doktor gibi ilgilisini görmedim şuan oğlum 2 günlük yatağında mışıl mışıl uyuyor sorularınız olursa cevaplarım allah herkese güzel doğumlar nasip etsin inşallah