Deryaerez1616 hayır tabiki birşey olmaz eğer olsa vurduğu anda belli ederdi yağlı bir ilaç olduğu için emilimi geç oluyor canım sen istersen zeytin yağı veya sıcak su ile banyoya girdikçe ovala geçecektir ağır bir ilaç olduğundan bazen üZerine basamayabilirsin buda normal kabul ediliyor 😉 siyatik sinire denk gelmiş olsa çoktan topallamaya başlardın 😉rahat ol stres yapma meleğini düşün bitecek geçecek 🤗😍