Arkadaşlar bu sabah on buçuk gibi kanamam oldu iç çamaşırım batmış kırmızı gibiydi peçeteye sildim kahverngimsiydi hemen acile gittim progestron hap verdiler ve tek seferlik iğne verdiler hastane de beklerken biraz pedim batmış sonra akıntı gibi olmadı şimdi ara ara peçete ile siliyorum kahverengi leke var benim gibi olan var sa tecrübelerini paylaşabilir mi