Selnsn merhaba aynı durumu üç kez yaşadım, 26. Haftada başladı benim de. Tansiyonum düştü sandım bayılacak gibi oldum aşırı kötü oldum ölçüyoruz normal çıkıyor. Doktora gittim bebek artık büyüdüğü için damarlara baskı yapıyor ve kan akışını yavaşlatıyor dedi o da baş dönmesi yapıyormuş. Ben şeker yüklemesi yaptırdığım gün de aynı şekilde bayılma aşamasına geldim gün içinde, meğer ani şeker düşmesi yaşıyormuşum ben ondan kaynaklaniyormus. Açlık şekerinizi falan takip edin. Çikolata şeker gibi yiyecekler şekeri bir anda yükseltip bir anda düşürüyormuş.