gamizee_ Kızlar hamileliğimin başından beridir birçok kez barbunyalı yemekler yedim farklı farklı. Ben çok severim annem ne yapsa içine katıyor o yüzden:) ama ne zaman yesem böyle benzin gaz kokusu gibi bir koku geliyor genzime. Acaba dedim tarihi falan mı geçti yeni paket aldım onda da öyle oldu. Annem de hamile olduğundan dolayı o koku sadece sana geliyor bana gelmiyor diyo. Ama inanasım gelmiyor çünkü sadece barbunyaya oluyor ve aşırı yoğun bir koku hem de dışarıdan koklayınca sıkıntı yok yiyince geliyor. Resmen çok sevdiğim bir şey ama yiyemicem artık. Merak ettiğim şey benden başkasına oldu mu acaba bu şekilde? Hamilelikten midir gerçekten yoksa annem yaptığını yiyeyim diye kendisine de koktuğu halde söylemiyor olabilir mi😄
yasemin1622 gamizee_ doğrudur bence hamilelikten dolayı olabilir ben de ilk zamanlar her yerden ve herşeyden ağır yağ kokusu alıyodum hani böyle bişeyleri kızartırsın o koku siner ya mutfağa insanlardan duvarlardan o kokuyu alırdım yağlı yemek mi yaptınız bu koku ne derdim halbuki öyle bişey yoktu ama benim burnumda gitmek bilmeyen bi yağ kokusu vardı çok zordu gerçekten
PervinY gamizee_ Hamilelikten o. Bende sürekli kimsenin almadığı kokuları alıyorum. Eşim hiç farketmiyor ben almıyorum diyor.
miray_aden gamizee_ Hamilelikten canim. Kimsenin almadigi kokulari aliyorum bende hassaslasiyor koku alma duyumuz. Bende normalde sucuk cok severim olmasa kahvalti edemem ama hamile kaldiktan sonra kokmaya basladi tiksindim yiyemiyorum simdi
Melodimm gamizee_ Hamilelikte dolayı banada su kokuyor😂😂Suyun kokusu yokdur ama bana kokuyor.Birde şampuan dayanilicak gibi değil.
gamizee_ yasemin1622 Ben sadece barbunyaya karşı böyle oldum garip bir şekilde o yüzden biraz şüphe ediyorum bir de kokmasına rağmen yiyorum midem falan bulanmıyor yani🤷🏻♀️
Cigerekacankedituyu Havanın sıcaklığını kokusundan anlıyordum. Hava durumunda yağmur göstermese bile sabah uyanınca eşime yağmur yağacak diyordum. Çünkü hava yağmur yağacağı gün mercimek çorbası gibi kokuyordu ahhdhshxhhx
gamizee_ Melodimm şampuanı hadi sabunla halledersiniz diyelim de su kötü kokmuyodur inşAllah yoksa çok sıkıntı😊
Cigerekacankedituyu Melodimm suyun kokusu var zaten ya, bence diğer insanlar almıyor. Ben de alıyordum suyun kokusunu 🤣
Melodimm gamizee_ Hemde çok sikinti 😂Su icemiyorum banyo yapamiyorum.Evde soyluyorum lütfen kimse banyo yapmasin diye.
pandasever gamizee_ valla bir dönem ne yesem naftalin kokusu vardı beş ay oldu hala ara arar olur iğrenç birşey ağlardım artık sinirden olmadığını biliyorum ama o kokuyu alıyorum
duriskonunannesi gamizee_ ilk hamileligimde balık yiyemedim hiç çok sevdiğim halde ,bana ceset gibi kokuyordu
Tugraseda gamizee_ ay oda bişey mi eşim bana kömür koktu aylarca. Cok normal hormonlardan dolayı koku hassasiyeti oluyomus
gamizee_ Geçen gün de çöpün yanından geçiyorduk çok yoğun kokuyordu ama benim öyle bir hoşuma gitti ki eşime diyorum ne atmışlar acaba çöpe ne güzel koktu, o da saçmalama buram buram çöp kokuyor dedi hadi bunu da açıklayın😊