Sunshine__ Kızlar diyorlar ki eğer hamile iken anne geceleri uyuyabilirse doğduğu zaman bebekte geceleri rahatça uyur anne uyuyamıyorsa bebekte uyku sıkıntısı çeker doğduğu zaman diyorlar sizce doğru mu? Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz ilk gebeliğim
guzelanne01_ Sunshine__ hiç alakası yok hurafe canım bu denilen 2 çoçuğum var alakası yok ,Bebek sonuçta özellikle ilk 40 gün gece gündüzü bilmiyor uyanıyor ki uyanmalı zaten sık sık emzirmek için sarılık olmaması için önemli zaman geçtikte düzeni oturuyor uyuma süreleri uzuyor