Sulettopal 18+1 de ilk defa ufak ufak kimildamalrini hissediyrm cok guzel bi duygu gercekten siz nezamn hissttiniz
Mavibulutt Bende 17 de hissetmiştim ama 2. Gebeliğim. Şimdi 21 haftalık oldum. Hergün hissediyorum 🥰🥹
Hhbnhbnjvv Masallah Evet çok guzel duygu😍 21 haftanın sonlarında hissetdim ilk bebegim masallah simdi hic durmuyor sabahda uyandirdi beni karnıma vurarak😁😀😍🤲🏻