Aysabah 4 de lavaboya uyandım kan görünce hemen hastaneye gittik. 16 haftalık hamileyim.Bebek iyiydi düşük riski var dedi progestan yazdı. Öğleden sonra progestani kullanırken elime pıhtı geldi ama bayağı büyük böyle kahverengi. Ben panik oldum yine hemen hastaneye koştuk doktor birikmiş kan dedi pıhtı için. Bebişi yine gördük iyiydi şükür. Sadece plesentada leke gibi şeyler vardı doktor bu lekelenme yapar ama bizi rahatsız etmez dedi. İdrar enfeksiyonu çok fazla çıktı. Antibiyotik başladı. Başına böyle birşey gelen var mı? Sağlıkla kucağınıza aldınız mı bebisleri