Kızlar merhaba 12 haftalık gebeyim. Bu havalarda soğuk almışım öyle öksüresim var ki yavaş yavaş kısık kısık öksürüyorum ama dayanamıyorum derinden öksüresim geliyor. Bebeğe Allah korusun bişey olur mu başına gelen war mı böyle Bi durum şimdiden teşekkür ederim