Arkadaşlar 16 günlük bebeğim var malum İzmir çok sıcak nasıl giydirmem gerekiyor hastane çıkışını giydirdim gece terlemişti sabahleyin de vücudu çok sıcaktı ateşi çıktı sandım alnından ölçtüğümde 36,4 filan çıkıyor ama boynundan koltukaltından ölçtüğümde 37,8 çokuyor bu normal mi ilk çocuğum olduğundan her şeyden tedirgin oluyorum