Elanin_annesi benimde aynı şekilde iç ve dış mevcut ve dışarıda 2-3 tane meme var. İlk hamileliğimin artık son haftalarına doğru o memeler artık iyice şişti, erik tanesi gibi oldu diyebilirim. Rahim ve bebek aşağıya baskı yaptıkça o şekilde oldu. Doğumdan sonra söndü, şu an et parçası gibiler. Tekrar hamileyim, muhtemelen son aylarda tekrar şişerler 😂 3 tane genel cerraha gittim 3üde kanamalı, çok ileri derecede hemoroidler olmadığı sürece alınmaması gerektiğini, vücut buna yatkınsa sadece başka yerden tekrar çıkar dedi. Uzun lafın kısası çok kısa süren çok güzel bir normal doğumum oldu, hemoroid buna engel olmadı. Son haftalarda sızısı olduğu için tuzlu sıcak suda 10-15 dk oturuyordum iyi geliyordu. Bunu doktorumdan izin alarak yapıyordum, açılmaya vs sebep olursa diye onun onayı olmasın yapmadım. Aklınızda olsun. ☺️