Kızlar selam 21 Haziran 22 Haziran gibi yine betayla ilgili post açmıştım 1027 yle gittiğimde rahim duvarı kalınlaşmam ve küçük bi kese oluşumum vardı doktor bayram süreci boyunca betanı kontrol et sağlıklı yükselme olacak mı bakalım demişti bende öyle yaptım en son 26 haziranda kan verdiğimde 2669 gelmişti bugün yine kan verdim 3 gün geçti haliyle ve betam 8059 olmuş 10 martta bir ölü doğumum olmuştu şimdide hem heyecan hem de tedirginliğim var acile gitsem kontrol ederler mi yada acile gidip baktırsam mı veya gitsem bile ne diye gidicem hiç bilmiyorum doktor bayramdan sonra randevu al bakalım dediği için gidemiyorum da bakmazlar diye lütfen bilgilerinize ihtiyacım var birde 2 3 haftalık gözüküyor demişti ama 2 3 haftalığa benzemiyor gibime geliyor ufaktan kasık ağrım ve karın ağrım da var napmam lazım bilemedim 🤷♀️