AnneAdayi56
Size tavsiyem bebeğinizin doktoruna bu durumu anlatın belki sizede mama takviyesi verebilir ne kadar beklemeniz gerektiğini anlatır veya sarılığı var mı kontrol eder.. Sarılık sadece yüzde değil gözlerinde de oluyor, bebeğinizin gözleri açık olursa sarılık var mı bir inceleyin.. Ama bence ihmal etmeden tüm belirtilerini anlatın doktorunuza sonra aç kalıyorlar kendi bebeğimde yaşadığımdan biliyorum.. Hatta keşke daha önceden sorsaymışım doktoruna dedim.. Hem emme hem mama ikisi bir olunca şükür maşallah toparladı yavrum artık karnı da doyuyor şükür.. (Mamayı mecburiyetten başlattı doktor yanlış anlaşılmasın yoksa keyfe vermeyin doktorunuza sorun)